Pages

Sunday, May 2, 2010

ini mungkin luahan hati seorang wanita yang tidak cantik

Tentang lelaki kacak.Hihi.

Saya terbaca tadi, dalam satu blog.Ya, blog ini tentang lelaki kacak.Terasa lah pula ( ouwch..perasaannya Tobiey ni ).Gurau - gurau.Mr . Tobiey tak kacak pun.

Saya kacak ke?
Mr Tobiey

Saya terpikat kepada pandangan si empunya blog ini dan saya hanya mahu katakan bahawa,

"Tidak semua lelaki kacak begitu dan sebenarnya itulah juga persepsi ( kadang2x ) saya tentang wanita - wanita cantik "

Apa pun bagi saya di zaman yang sudah hujung ini, biarlah saya mendapat pasangan yang ala - ala ini ( click sini ).

Tak nak yang kekwot kekwot dan sibuk sangat dengan urusan dunia.Saya sukakan yang simple, fokus membesarkan anak - anak untuk agama.Banyak ibadahnya, pandai menegur saya dengan lemah lembut jika saya melakukan kesalahan...jika saya terngorat anak dara jiran sebelah ke..tegur - tegurlah.Saya tak gatal sebab saya tak kacak bak kata empunya blog tadi dalam entrynya yang bertajuk,

5 sebab tak suka lelaki kacak.

1. Demand
Yelah, muka dah kacak, nak lah awek nya cantik juga kan? Sibuk la suruh awek pakai itu pakai ini. Pakai macam itu, macam ini.


"Malu lah I kalau you pakai macam ni je, tak cantik. You make up lah, bagi cantik sikit."


2. Control
Kadang-kadang tension jugak kalau dapat pakwe macam ni. Ingat kan perempuan je control-control, rupenye laki pun ada jugak. Kejap-kejap betulkan rambut. Makan pun control macam perempuan, risau betul dia. Parah ni.. hehe


3. Mata keranjang
Yelah, biasanya lelaki kacak ni taste dia tinggi, tu yang sambil jalan dengan awek boleh lagi mata liar sana sini cari "calon" baru. lalala~

( saya tak kacak, maka saya tak gatal )

4. Playboy

Katanya kawan biasa, tapi main mesej tak kira masa. Awek kampung, awek kolej, awek alam maya.. Semua lain-lain. Sedihnya~


5. Tidak setia

Nama pun kacak, senang lah gadis-gadis cun melekat pada dia. Dapat baru, lagi hot dan cantik, tinggal yang lama.. huk3~


Nasib baik saya tak kacak, orang perempuan tak suka rupanya....patutlah saya digilai dan disenangi ramai gadis - gadis.Sebab saya tak kacak.

( ketawa senang hati )

3 comments:

  1. haha..ice pn suke lelaki x kacak :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails