Pages

Tuesday, June 1, 2010

Barang 1


Rozel

MAKANAN KESIHATAN

1) Khasiat bunga rozel
RM 14 sekilo.


2 ) Ada satu lagi pati jus tamar hindi.Gambar tak dak.
Khasiatnya.Klik sini.
RM14 sekilo.

3 ) Pil habbatus sauda'
1 kotak RM 2.50.Murah kat sini.Kat Malaysia RM10 di farmasi.
Bagus utk mak abah.Belikanlah ye banyak2x.

Pati dia pun ada jual kilo.Harga tak tahu.Dalam RM10 sekilo.

4 ) Pati minyak dhab.
Khasiat klik sini.
Dalam web ni RM12.Aku boleh dapatkan sebotol RM5 ( asli punya ).

5 ) Minyak zaitun.
Khasiat klik sini dan sini.
Harga lebih murah berbanding Malaysia.Boleh beli secara kilo.Harga dalam RM15 sekilo kot ( x tau ).

6 ) Ubat tenaga batin keluaran mesir.
Sangat mahal.Bincang belakang kalau siapa yg berhajat dan mahu mencuba.


kurma

7 ) Kurma isi coklat dan badam.Sekilo RM 8.

Apa lagi ekk....kita beralih kpd...

JUBAH

Jubah melambak kat sini.Dari yg murah sampailah yg mahal2x.Klik jelah link kat bawah.Mana2x yg berkenan copy link gambar dia, aku cuba carikkan yg hampir sama corak dan jenisnya.Harga sat na...dalam lingkungan RM 70 - 90 yang mahal.Yang murah2x nak buat basahan tuh antara RM20 - 50 lah.

1 ) Jubah..meh tgk sini dan pilih ;)

BAJU BABY

Sama je dgn Malaysia cuma harga murahlah sikit.Kalau nak...bak mai size, utk umur bapa tahun..nak pattern yg macam mana, warna apa.Aku tak amik gambar..byk sgt...kalau nak merasa baju baby sini bg taulah.Aku pilihkan ikut taste aku sebagai pakciknya ;).Tapi tulah...baju - baju baby, kasut baby ke..agak warna warni sikit lah...org arab suka warna warni.Aku tak berkenan sgt.Papahal klu nak try ye aku belikan..bak mai lah duit tuh ye ;).


STOKIN JENAMA SANDY

Stokin berkualiti...org Malaysia katalah.Kat Malaysia jual RM8 sepasang.Kat sini dalam RM3 je.Klu nak, aku bwkkan skli.

KRISTAL

Kita teruskan shoping di kedai kristal pula.Jom jom.Mesir mmg kualiti kristal dia, cuma x cantik.Huhu.Kristal egypt warna putih.Boleh tgk link bawah nih ye.

1 ) Asfour

2 ) Kristal

Kilang dia nih dekat je dgn tempat aku.Dapat harga kilang lah.Trylah tgk2x mana yg berkenan.Harga tu tak taulah pula.Murahlah yg penting.

Ok yang ini pula aku cuba dapatkan Shurim Egypt.Batu dia daripada
Swarovski, Australia, so ada warna warni.Ikatnya di egypt.Layannn...zasss..

1) Pin
RM 30

RM30

RM 20

RM 20

RM 10

2 ) Gelang.Klik sini.Mana2x yg berkenan aku crikkan yg agak2x serupa patternnya kalau ada.Ok.Harga dalam lingkungan RM 25 - RM 50 mengikut saiz.

3 ) Peniti tudung.

RM 15

MINYAK WANGI BERJENAMA

OK.Kita beralih pula kepada minyak wangi.Kot kot ada yang berkenan.Ada pelbagai jenis minyak wangi.Botolnya original..dan berjenama, cuma minyaknya bukan original.Bau serupa dgn yg ori tapi tak tahan lama baunya.Bolehlah nak pakai - pakai atau nak buat hadiah buat yg tersayang.Cuma tak ada kotak, just ada botol shj.

1 ) Ini sample minyak wangi.Klik sini utk wanita dan sini utk laki.Boleh pilih, nanti aku carikkan botolnya yg original dan isi minyak wanginya.Harga dalam lingkungan RM 15 - RM 50 mengikut kualiti botol.

2 ) Yang nih pula minyak wangi original.Dijual dalam botol kecil cenonet.Harganya RM15.





PERALATAN IBADAT

1 ) Naskhah Al Quran.Mak ada mintak naskhah cetakan baitul maqdis ( naskhah al quds ).Kalau ada sesiapa yg berminat.Nak belikan mak pak/mertua.Hanya RM30.Ada juga naskah saiz besar, eloklah kalau nak bagi hadiah utk mak abah..tak yahlah mak abah nak pakai cermin mata baca.RM 35 je.1 hasta besarnya.

2 ) Tasbih koka.Klik sini.Harga dia lingkungan RM 10 - 30 ( mengikut saiz biji ).Dan juga pelbagai jenis tasbih.


BAJU T SHIRT

1 ) klik link nih.
Ada byk lagi ...corak2x mesirlah...

Itu aje kot yg sempat aku redah semalam.Apa lagi ekk....setakat ni, nih dulu buat kali ini ye.Layan gambar2x bawah nih.Zasss....



saprah


sarung bantal kecik



Kalau ada mana2x yg berkenan...bg link gambar yg berkenan tuh kat email fb aku.ok.itu jelah..papahal roger2x.Harga semua brg2x kat atas tuh aku letak lebih kurang je.Ok...smoga terhibur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails